čtvrtek, října 04, 2007

Bleuk to school

Skončil čas her a malin nezralých a nastal čas navrátit se do školních lavic. Po roce na stáži se jednomu FAKT nechce. Pro lepší vykreslení situace několik detailů z mého rozvrhu hodin: 2 x týdně vyučování do 21.15, z toho jednou v pátek, kdy mimo jiné začínám v osm ráno a mám v kuse po sobě 3 x 2hodiny. Všechny samozřejmě v jiných budovách, takže budu pobíhat z místa A do bodu B…A pak taky - může se někdo šest hodin v kuse soustředit na předměty jako Budget and financing the EU, Politiques des sciences et technologies nebo Système politique et juridique de l´Union européenne? A jako bonus k tomu vyučování v sobotu dopoledne; tomu odpolednímu vyučování jsem unikla jen o fous, huhu.
Díky takto skvěle načasovanému rozvrhu jsem se nemohla ani zapsat do nějakého snesitelného sportu. Z toho, co mi nekolidovalo s rozvrhem jsem z nabídky aikido, orientální tance, rugby a pétanque zvolila poslední možnost. Což se ukázalo jako prozřetelné, neb jsem před první hodinou obdržela mail ve znění: „Zítra se potkáme v Jardins des Tuileries, přineste si s sebou dobrou náladu, koule a láhev pastisu.“ S posledně jmenovaným artiklem to nakonec nebylo zas tak žhavé, ale i tak zatím tento předmět vede žebříček oblíbenosti: pohazovat koulema před Louvrem v krásném podzimním odpoledni a mít za to 2 ECTS je docela pěkný deal. Abych si fakt i zasportovala, došla jsem k závěru, že bude dobré jezdit do Tuileries na kole…Celkově doufám, že se v dohledné době dostanu do módu ‚škola‘, zatím tento fakt můj organismus odmítá přijmout.

Kromě toho máme stále ménage à trois s Olgou, která už druhý týden intenzivně hledá, hledá, hledá bydlení. Některé její historky překonávají i ty nejdrsnější story co na toto téma kolují; určitě se s nimi v dohledné době svěří. Jinak to, že jsme byli nedávno na nějaké dovolené si už ani moc nevybavuju, trocha fotek je ale pověšená na Flickeru, takže potěšte své oko.

5 komentářů:

Martina Nováková řekl(a)...

oh my gosh, rozvrh teda zní fakt děsivě. já mám dohromady asi 6 předmětů, ale zase jsou pěkně rozházené do všech pěti pracovních dnů, takže taky žádný nadšení.

za sport jsme měli 6 ECTS, ale myslím, že to je vyjímečné i v našich českých podmínkách. ovšem díky za ně :)

tak hlavně ať se daří a brzo se dostaneš do toho správného "módu" ;)

Anonymní řekl(a)...

Pétanque u Louvru patřil mezi mé nejoblíbenější předměty na ScPo! Jean-Paul Izar je jedinečnej týpek. Dotáhla jsem to až na bronzovej passport (36/72 bylo minimum a já měla 37bodů) :) Hyena (býv. Erasmus student)

A. řekl(a)...

Justement - prof.mi říkal, že tam byla minulý semestr nějaká Eliška,takže jsem si vydedukovala, že jsi to byla ty. Prý jsi ho naučila česky říkat tricheur - ale na podvodníka nebo švidléra nereagoval.Prý to bylo lehké slovo - prozradíš?

Anonymní řekl(a)...

Jo, to jsem byla já. Tak ho kdyžtak pozdravuj :) Naučila jsem ho říkat podvodník, ale v jeho podání to znělo jako "pod-fodnik". A navíc si to nepamatuje.. Hyena (Eliška)

A. řekl(a)...

lol, díky. Pozdravovat budu.