pátek, března 02, 2007

Welice stručný až bych řekla stenografický zápis before I leave. So:

Ano, je pravda, že jsem měla nehodu s kolem. Lépe řečeno mě srazil cyklista na ulici, jdouce z obchodu. Modřiny se pomalu vstřebávají, zadní partie těla už mě taky nebolí natolik, aby si nemohla normálně sednout na WC. Člověk někdy přichází na obyčejné životní slasti až v momentě, kdy o ně přijde. Ehm ehm. Ale jinak všechno pp.

Ne, navzdory tomu, že jsem si stihla s předstihem pořídit k narozeninám nový foťáček, nenašla jsem ještě čas na zdokumentování pracovního výtahu na mimořádně oblíbené pokračování postu « elevator ».

Ranní scéna z ložnice:

- Dobré ráno, miláčku.

- ….. hm, ehm, uf, prch….uhm, už? …aha, no…dobré ráno.

- Tak co myslíš? Cappuccino nebo šedá?

- ….uch, ehm…co?...kolik je?

- Capuccino nebo šedá?

- Babiččin bylinkový čaj, prosím.

- Ale já se ptal na barvu!

- Jáj. No já nevim.

Scéna z kanceláře:

- Kde jsi stahovala to pdf s těma parametrama?

- Máš to vytištěné doma na stole.

- Kombíka i liftback?

- Jo. Taky veškerou výbavu, verze motoru a doplňkové vybavení.

- A jsou tam i ty litý kola?

- Ano, 15., 16. i 17. palcové.

- Aha…a emise jsou tam taky?

- I ceník. Všechno to tam je!

10 x denně:

- Tak co, miláčku, kombíka nebo liftback?

- No já nevim; mně se líbí i ta krátká, co se mi původně nelíbila.

- Neříkej krátká, ono je to stejné, jde jen o větší objem kufru.

- Jaj. Takže to má stejnou hmotnost a délku?

- Jo, tudíž to zhruba stejně žere.

- No tak čo ja viem. Bude nám k něčemu kombík? Ona je pěkná i ta krátká.

- Uááááááááá.

Kdykoliv, kdekoliv, za předpokladu, že je 20 sekundová prodleva mezi konverzací/prací:

- Tak co, miláčku, kombíka nebo liftback?

- Já nevim! Nevim, nevim!

Večerní scéna po návratu z práce:

- Miláčku?

- Yes?

- Půjdeme na procházku?

- Jo, klidně. Ale už je tma, takže zahrady jsou zavřené. Nábřeží?

- Mno…

- Copak?

- Já bych spíš řekl někam na boulevard.

- ?

- Někam, kde jezdí hodně taxiků. Víš přece, že většina je jich v Paříži taxíků.

- Tak jo, a kam? Na Saint Michel nebo na Saint Germain?

- No a kde myslíš, že jezdí víc aut?

- Čo ja viem.

- Tak si stoupneme někam na křižovatku dopravních tepen, tam jich bude nejvíc! A vemem foťák.

Večer doma:

- Já si jdu asi lehnout.

- Jdeš spát?

- Ne, jdu si číst. Ty?

- Tak já hned přijdu. Neviděla někde ty prospekty? Ještě se chci podívat na ty motory…


Při chůzi na ulici:

- Tam je! A před chvíli taky jedna jela, ale to bylo cappuccino a ne gris antracit.

-

- No obě dvě jsou hezké, ne? Tak já nevím.

- No to já taky nevím. Ale asi se mi víc líbí ta tmavě šedá.


Kruciální večer:

- Tak co, miláčku, zítra mám tu schůzku a furt nevíme.

- Tak si hoďme eurem.

- …… no….dobře. Pana liftback, orel kombík.

- Pana. No to se mi moc nelíbí.

- Hm. Pana šedá, orel cappuccino.

- Orel. Ale nie!

- Takže nižší a cappuccino.


Text obdržené sms:

- Miláčku, tak myslím, že šedého kombíka.


Ceci n´est pas un texte surréaliste.

Toto je má životní realita v uplynulých dvou týdnech. A nejlepší na tom je, že ten vůz dostaneme až za dva měsíce; protože paradoxem je, že to pro nás bude dovozové auto. A tak si o tom budeme ještě dva měsíce povídat…

Howgh. Mám před sebou poslední půlhodinku v práci, od šesti do půlnoci budu stát v jazzu za barem a zítra brzo ráno odjíždíme na týden do Tignes, kde se budu pokoušet se nezabít na modrých sjezdovkách. Dnes přes den tam jely jen zelené, protože se ve vyšších polohách i v této oblasti čekal průsvist amerického hurikánu. Huhuhu.

Žádné komentáře: