středa, dubna 23, 2008

Pétanque!

V zápalu únorového boje ponejvíce s únavou, zkouškami, zrušenými lety a jinými radostmi jsem se úplně zapomněla pochlubit svým novým pasem na pétanque! V rámci svého oblíbeného sportovního předmětu jsem skládala na konci podzimního semestru zkoušku – vážně! Nějakým záhadným způsobem se mi podařilo naházet většinu koulí tam, kam bylo potřeba a dostala jsem tudíž pas FFPJP (Fédération française de pétanque et jeu provinçal).

Uvažte sami, jak je krásný:

Po tomto fenomenálním úspěchu jsem si samozřejmě okamžitě aktualizovala své CV, kde jsem si do rubriky ostatní hrdě vepsala: členka francouzské federace hry pétanque.

A teď jen doufám, že to někoho zaujme natolik, že mi dá zajímavou stáž v Praze na podzim.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jejda, gratuluji. Ja loni v tomto kurzu nahazela 37 bodu (36 bylo minimum :)
A dal Vam ucitel k prukazce medaili? Ja ji mam hrde vystavenou v pokoji (jediny muj zivotni "sportovni" uspech). Ale do CV me to vazne nenapadlo psat :-D Hyena

A. řekl(a)...

ah!medaili jsme zatím nedostali, možná až na konci roku :)

pseudointelektualka řekl(a)...

a to kdybys tu zkoušku nedala, tak bys nedostala kredity?