úterý, května 06, 2008

...

Vydala jsem se o ‚prázdninách‘ k bratom Slovákom zúčastnit se u prarodičů akce ‚stěhování 3 bytů do 1‘. Jen toho porcelánu bylo neúrekom, ale což o to, celkově to byla návštěva plodná.

Výživný zážitek proběhl u nákupního okýnka v Bratislava, hlavná stanica:


"Dobrý den, jeden lístek na IC do Trenčína, prosím."

- "Hm"

"Máte nějaké slevy pro studenty?"

- "Len pre slovenských štátnych príslušníkov!"

"Tak děkuju. /krávo blbá/"



Asi jsem těžce postižená, nicméně jsem začala vážně přemýšlet, jestli by se někde nedala vyhrabat nějaká evropská směrnice nebo nařízení, které by tuto diskriminaci zakazovala? Přidávám na seznam věcí, které určitě udělám/vyhledám, až na to bude čas.

Pointu nečekejte, nakonec se už jen zcela nechutně rouhačsky pochlubím: po šťastném příletu zpět do civilizace na mě čekal na letišti muž, s kyticí růží v ruce, doma vzorně vypiglováno, vypráno a uvařená večeře. Ten někdo nahoře mě má v poslední době nějak podezřele moc rád…

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Naprosto s tebou souhlasím a určitě to udělej.. Já se rozčilovala v Bratislavě na stejné téma. Slečna mi odmítla uznat ISIC, jinak platný po celém světě a neustále mlela něco o slovenských studentech.. :D

Anonymní řekl(a)...

jo, Adéla :) jsem se zase rozčílila a zapomněla se podepsat :D

A. řekl(a)...

:)