úterý, září 26, 2006

Here I am

Vážení a milí, přiznávám se dobrovolně.
Upustila jsem od svého dobrého vychování neopičit se, od pudu sebezáchovy a kritičnosti, a přidávám se do nekonečné hmoty oněch narcistických grafomanských šílenců publikujících pravidelně okolnosti svého více či méně zábavného života do nekonečných záhybů netu. Učinila jsem tak částečně na popud kamarádů trpích pocitem, že se mi občas podaří být vtipná; nicméně hlavním motorem byl pragmatismus a prachobyčejná lenost vypisovat do jednotlivých mailů či skypovacích konverzací své pocity, dojmy, zážitky a kriticismy z "nové etapy" života v Paris. Takže ještě jednou, here I am, s celou svou drzostí, invencí, asertivitou, arogancí a neochvějným talentem vše ironicky glosovat. Snad vás občas potěším, nebo navnadím, každopádně doufám, že mě postupem času nebudete chtít virtuálně ukamenovat za mé deníčkové záznamy.
A.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

bienvenue! k založení blogu tě vlastně přivedl stejně praktický důvod jako mě. a to mě těší :)

Anonymní řekl(a)...

ooh ooh ooh!

hello!

looking forward to reading this one.

and thanks for the link :)