středa, listopadu 08, 2006

Hypochondrický úlet pro Olgu

Druhá návštěva lékárny (efekt první várky sirupu a pastilek se limitně blížil nule) proběhla ve znamení «dejte mi něco fakt silného, ať se toho kašle po třech týdnech už opravdu zbavím». Krabička něčeho, co na sobě mělo napsaný Eucalyptine vypadala velmi tempting, takže jsem do ní vložila své poslední naděje. Nicméně jsem zapomněla, kde žiju. Onen zázračný lék jsou totiž č í p k y.

Ano, čtete dobře, na rozdrásané hrdlo si má člověk aplikovat tady ten zázrak. Být latentním homosexuálem, asi bych zajásala… ale takhle? Tiše trpím a přemýšlím, jaký problém mají vývojáři lokálních farmaceutických firem.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

a používáš teda nebo ne???

já bych asi radši kašlala...

lituju tě teda ale v každém případě.

A. řekl(a)...

no vzdyt pisu, ze tise trpim.ale uz jsem dotrpela,baleni doslo a tentokrat jsem si koupila uz pastilky...

Anonymní řekl(a)...

no tak doufám, že to trpění mělo taky nějakej výsledek... pastilky mám radši :)

pseudointelektualka řekl(a)...

ROFL, voe! (vysvětlení na legendárním: http://student.cvut.cz/view.php?cisloclanku=2005032201 )

tak to mě podrž, tuhle jsem ještě neslyšela! olga se vskutku válí smíchy po zemi, to se ti povedlo.




a pomohlo to?